TU PRZEJRZYSZ BIEŻĄCE WYDANIE Perkusista ULUBIONYKIOSK.PL - PRZESYŁKA GRATISUlubiony kiosk

Wywiady | Prezentacje | Warsztaty

Cezary Lemanowicz (Fibo Percussion)

Dodano: 29.12.2017
Jest prawdopodobnie jedynym wytwórcą cajonów z włókna szklanego czy akrylu w Polsce, bo - jak mówi - to nie są łatwe rzeczy. Ani tanie. Czytaj dalej

Jacek Żelazek

Dodano: 20.12.2017
O bębnach szamańskich, djembe, zapomnianych tarabanach i po prostu graniu, rozmawiamy z Jackiem Żelazkiem. Czytaj dalej

Wojtek Pęczek

Dodano: 02.11.2017
Z Wojtkiem Pęczkiem, założycielem zespołu City Bum Bum, grającym i edukującym w nurcie muzyki zachodnioafrykańskiej, rozmawiałem po raz pierwszy w "Perkusiście" kilka lat temu. Czytaj dalej

Jerzy Bartz

Dodano: 14.09.2017
Jest prawdopodobnie najstarszym, wciąż bardzo aktywnym zawodowo polskim perkusjonistą i perkusistą. Czytaj dalej

Wiktor Golc

Dodano: 01.08.2017
Wiktor Golc jest jedną z najważniejszych postaci polskiej sceny bębniarskiej. Mówi się o nim, że jako pierwszy wyrzeźbił i wprowadził djembe do Polski. Czytaj dalej

José Manuel Albán Juárez

Dodano: 09.06.2017
José Manuel Albán Juárez - perkusista i perkusjonista takich zespołów, jak Łona & The Pimps, Jimek czy Ten Typ Mes & Live Band oraz członek kolektywu SalsaCentral, który w czerwcu ubiegłego roku dołączył do grona endorserów Meinla. Czytaj dalej

Jerzy "Słoma" Słomiński

Dodano: 12.05.2017
"Po czterdziestu latach wędrówki z bębnami, mogę powiedzieć, że mamy naprawdę znakomite środowisko perkusjonistów". Rozmawiamy z Jerzym Słomą Słomińskim. Czytaj dalej

Anna Patynek

Dodano: 03.03.2017
O bębnach i życiu rozmawiamy z czołową polską perkusjonistką, Anią Patynek. Czytaj dalej

Krzysztof Guzewicz

Dodano: 10.02.2017
"Instrumenty, do których docieram, ich brzmienie, to zawsze szersza droga. Mają za sobą potężny ładunek kulturowy - jakiś rys historyczny. Często towarzyszą im niebywałe historie, więc nie jest to tylko kwestia suchego wyboru brzmienia". Czytaj dalej

Łukasz Kurzydło

Dodano: 02.02.2017
"Pop mnie nudzi. Jest za bardzo przewidywalny. Nie podoba mi się, że schematy, stosowane przez producentów w muzyce popularnej, są tak boleśnie ubogie". Czytaj dalej
Reklama