Maciek Gólyźniak - bohater lutowego numeru Perkusista PRZEJRZYJ I ZAMÓW >>Ulubiony kiosk
powrót do listy Wydarzenia

Lars Ulrich reklamuje alkohol

Dodano: 29.04.2014

Bębniarz Metalliki Lars Ulrich wziął udział w kampaniach reklamowych dwóch duńskich producentów alkoholu.

Pierwszym z nich jest Carlsberg, największa firma piwowarska w Dani i jedna z największych na świecie. Lars Ulrich został wybrany, jako jedna z sześciu osób do zaprojektowania butelki piwa w ramach kampanii "Stand Out Collection". Bębniarz zdecydował się na wykorzystanie na butelce Carlsberga zdjęcia autorstwa Rossa Halfina, wykonanego w maju 2012 roku na koncercie Metalliki na Stade de France w Paryżu.  

Z pewnością, Lars Ulrich jest jednym z najbardziej znanych Duńczyków na świecie i uosobieniem człowieka sukcesu, nic więc dziwnego, że uzasadniając swój wybór, Rasmus Bendtsen, brand manager Carlsberga nawiązał do znanego w Danii pojęcia "Prawa Jante", stworzonego przez duńskiego pisarza Aksela Sandemose’a. Prawo to jest kwintesencją silnie zakorzenionego w skandynawskiej, zwłaszcza duńskiej mentalności, polegającej na przekonaniu, że poszczególna jednostka nie jest nikim wyjątkowym i pod żadnym względem lepsza od innych. Zdaniem Sandemose’a taka postawa prowadzi do zaniku ambicji i chęci odniesienia sukcesu wyróżniającego od reszty społeczeństwa oraz zawiści przykrytej hasłem równości ludzi. "Lars jest uosobieniem postawy "pieprzyć mantrę prawa Jantę" - powiedział Bendtsen - "Jego kariera w 100% odzwierciedla ideę stojącą za kampanią "Stand Out Collection". Zaproponował nawet, żebyśmy zmienili nazwę z Carlsberg na Larsberg. To świetny partner."

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

Mało procentów? Perkusista Metalliki wziął udział także w promocji Gammel Dansk, duńskiej ziołowej wódki o gorzkim smaku, sporządzanej z mieszanki 29 różnych ziół (można porównać go na przykład z Jagermaisterem), jako gwiazda podobnej kampanii "Not Like The Others". Ulrich wejdzie w skład jury zorganizowanego przez producenta konkursu, który ma wyłonić osoby lub grupy mające odwagę "iść pod prąd". Główna nagroda wynosi 100 tysięcy koron.

"Gammel Dansk jest dla mnie wyjątkowy, dlatego fantastycznie będzie uhonorować nagrodą tych, który również są na swój sposób wyjątkowi"
- powiedział perkusista.

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video





« poprzednia następna »


Pozostałe

Tama zaprasza na warsztaty

Dodano: 24.02.2017

W dniach 1-2 kwietnia 2017 roku odbędą się kolejne warsztaty szkoły perkusyjnej DrumSet Academy, które tym razem będą skierowane do sekcji rytmicznej.

czytaj dalej

Veronika Lukešová w Meinl Cymbals

Dodano: 23.02.2017

Czeska perkusistka Veronika Lukešová dołączyła do grona artystów Meinl Cymbals.

czytaj dalej

Naciągi Remo Classic Fit

Dodano: 22.02.2017

Firma Remo zaprezentowała nowe naciągi Classic Fit przeznaczone do vintage'owych zestawów perkusyjnych.

czytaj dalej

Nowa seria Ludwig Evolution Maple

Dodano: 21.02.2017

Firma Ludwig zaprezentowała nową serię klonowych bębnów - Evolution Maple.

czytaj dalej

Nowe cajony Pearla

Dodano: 20.02.2017

Wśród nowości firmy Pearl w bogatej ofercie instrumentów perkusyjnych pojawiły się nowe modele cajonów.

czytaj dalej
Zobacz wszystkie
Reklama