W SPRZEDAŻY - CZERWCOWY NUMER Perkusista Zamów z przesyłką GRATIS >>Ulubiony kiosk
powrót do listy Wydarzenia

Lars Ulrich reklamuje alkohol

Dodano: 29.04.2014

Bębniarz Metalliki Lars Ulrich wziął udział w kampaniach reklamowych dwóch duńskich producentów alkoholu.

Pierwszym z nich jest Carlsberg, największa firma piwowarska w Dani i jedna z największych na świecie. Lars Ulrich został wybrany, jako jedna z sześciu osób do zaprojektowania butelki piwa w ramach kampanii "Stand Out Collection". Bębniarz zdecydował się na wykorzystanie na butelce Carlsberga zdjęcia autorstwa Rossa Halfina, wykonanego w maju 2012 roku na koncercie Metalliki na Stade de France w Paryżu.  

Z pewnością, Lars Ulrich jest jednym z najbardziej znanych Duńczyków na świecie i uosobieniem człowieka sukcesu, nic więc dziwnego, że uzasadniając swój wybór, Rasmus Bendtsen, brand manager Carlsberga nawiązał do znanego w Danii pojęcia "Prawa Jante", stworzonego przez duńskiego pisarza Aksela Sandemose’a. Prawo to jest kwintesencją silnie zakorzenionego w skandynawskiej, zwłaszcza duńskiej mentalności, polegającej na przekonaniu, że poszczególna jednostka nie jest nikim wyjątkowym i pod żadnym względem lepsza od innych. Zdaniem Sandemose’a taka postawa prowadzi do zaniku ambicji i chęci odniesienia sukcesu wyróżniającego od reszty społeczeństwa oraz zawiści przykrytej hasłem równości ludzi. "Lars jest uosobieniem postawy "pieprzyć mantrę prawa Jantę" - powiedział Bendtsen - "Jego kariera w 100% odzwierciedla ideę stojącą za kampanią "Stand Out Collection". Zaproponował nawet, żebyśmy zmienili nazwę z Carlsberg na Larsberg. To świetny partner."

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

Mało procentów? Perkusista Metalliki wziął udział także w promocji Gammel Dansk, duńskiej ziołowej wódki o gorzkim smaku, sporządzanej z mieszanki 29 różnych ziół (można porównać go na przykład z Jagermaisterem), jako gwiazda podobnej kampanii "Not Like The Others". Ulrich wejdzie w skład jury zorganizowanego przez producenta konkursu, który ma wyłonić osoby lub grupy mające odwagę "iść pod prąd". Główna nagroda wynosi 100 tysięcy koron.

"Gammel Dansk jest dla mnie wyjątkowy, dlatego fantastycznie będzie uhonorować nagrodą tych, który również są na swój sposób wyjątkowi"
- powiedział perkusista.

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video





« poprzednia następna »


Pozostałe

Simon Philips oczarował Warszawę

Dodano: 14.06.2017

Dwa dni pobytu legendarnego perkusisty w Polsce. Wspaniałe warsztaty, które na długo zostaną w pamięci uczestników. Dlaczego? Zapraszamy na krótką relację.

czytaj dalej

Młyn Jazz Festival 2017

Dodano: 09.06.2017

W dniach 6-8 lipca 2017 odbędzie się siódma edycja Młyn Jazz Festival 2017. W ramach imprezy do Wadowic przyjadą m.in. Vinnie Colaiuta i Dennis Chambers.

czytaj dalej

Claus Hessler w rodzinie Promark

Dodano: 08.06.2017

Perkusista i znany edukator, Claus Hessler oficjalnie dołączył do grona artystów marki Promark.

czytaj dalej

Famularo rozmawia z Colaiutą

Dodano: 07.06.2017

Można już zobaczyć zrealizowaną przez The Sessions Panel długą rozmowę z Vinnie Colaiutą poprowadzoną przez Doma Famularo.

czytaj dalej

Wygraj stopkę Mapex P600

Dodano: 06.06.2017

Nagrodą w czerwcowej edycji naszego konkursu jest stopka perkusyjna Mapex P600.

czytaj dalej
Zobacz wszystkie
Reklama