Zobacz porady i podpowiedzi od śmietanki perkusyjnej... Perkusista Zamów listopadowe wydanie >>Ulubiony kiosk
powrót do listy Wydarzenia

Lars Ulrich reklamuje alkohol

Dodano: 29.04.2014

Bębniarz Metalliki Lars Ulrich wziął udział w kampaniach reklamowych dwóch duńskich producentów alkoholu.

Pierwszym z nich jest Carlsberg, największa firma piwowarska w Dani i jedna z największych na świecie. Lars Ulrich został wybrany, jako jedna z sześciu osób do zaprojektowania butelki piwa w ramach kampanii "Stand Out Collection". Bębniarz zdecydował się na wykorzystanie na butelce Carlsberga zdjęcia autorstwa Rossa Halfina, wykonanego w maju 2012 roku na koncercie Metalliki na Stade de France w Paryżu.  

Z pewnością, Lars Ulrich jest jednym z najbardziej znanych Duńczyków na świecie i uosobieniem człowieka sukcesu, nic więc dziwnego, że uzasadniając swój wybór, Rasmus Bendtsen, brand manager Carlsberga nawiązał do znanego w Danii pojęcia "Prawa Jante", stworzonego przez duńskiego pisarza Aksela Sandemose’a. Prawo to jest kwintesencją silnie zakorzenionego w skandynawskiej, zwłaszcza duńskiej mentalności, polegającej na przekonaniu, że poszczególna jednostka nie jest nikim wyjątkowym i pod żadnym względem lepsza od innych. Zdaniem Sandemose’a taka postawa prowadzi do zaniku ambicji i chęci odniesienia sukcesu wyróżniającego od reszty społeczeństwa oraz zawiści przykrytej hasłem równości ludzi. "Lars jest uosobieniem postawy "pieprzyć mantrę prawa Jantę" - powiedział Bendtsen - "Jego kariera w 100% odzwierciedla ideę stojącą za kampanią "Stand Out Collection". Zaproponował nawet, żebyśmy zmienili nazwę z Carlsberg na Larsberg. To świetny partner."

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

Mało procentów? Perkusista Metalliki wziął udział także w promocji Gammel Dansk, duńskiej ziołowej wódki o gorzkim smaku, sporządzanej z mieszanki 29 różnych ziół (można porównać go na przykład z Jagermaisterem), jako gwiazda podobnej kampanii "Not Like The Others". Ulrich wejdzie w skład jury zorganizowanego przez producenta konkursu, który ma wyłonić osoby lub grupy mające odwagę "iść pod prąd". Główna nagroda wynosi 100 tysięcy koron.

"Gammel Dansk jest dla mnie wyjątkowy, dlatego fantastycznie będzie uhonorować nagrodą tych, który również są na swój sposób wyjątkowi"
- powiedział perkusista.

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video





« poprzednia następna »


Pozostałe

Ringo - wygraj biografię Beatlesa

Dodano: 06.12.2016

W naszym mikołajkowym konkursie mamy do wygrania "Ringo" - wydaną nakładem wydawnictwa Sine Qua Non biografię perkusisty The Beatles, Ringo Starra.

czytaj dalej

Wygraj Istanbul Mehmet Samatya 10"

Dodano: 05.12.2016

Zapraszamy do udziału w kolejnej, grudniowej odsłonie naszego cyklicznego konkursu, w którym tym razem można wygrać talerz splash Istanbul Mehmet Samatya 10"

czytaj dalej

Talerze Impression w Polsce

Dodano: 04.12.2016

Na polskim rynku od kilku tygodni działa przedstawiciel tureckiej marki talerzy Impression.

czytaj dalej

Grudniowy numer Perkusisty

Dodano: 02.12.2016

Ho, ho ho. Nadchodzi grudniowy numer Magazynu Perkusista.

czytaj dalej

Warsztaty perkusyjne z Darayem

Dodano: 01.12.2016

Już 3 grudnia zapraszamy do Wołomina na warsztaty perkusyjne, które poprowadzi Daray.

czytaj dalej
Zobacz wszystkie
Reklama