PRZEJRZYJ ONLINE WAKACYJNE WYDANIE Perkusista Zamów z przesyłką GRATIS >>Ulubiony kiosk
powrót do listy Wydarzenia

Lars Ulrich reklamuje alkohol

Dodano: 29.04.2014

Bębniarz Metalliki Lars Ulrich wziął udział w kampaniach reklamowych dwóch duńskich producentów alkoholu.

Pierwszym z nich jest Carlsberg, największa firma piwowarska w Dani i jedna z największych na świecie. Lars Ulrich został wybrany, jako jedna z sześciu osób do zaprojektowania butelki piwa w ramach kampanii "Stand Out Collection". Bębniarz zdecydował się na wykorzystanie na butelce Carlsberga zdjęcia autorstwa Rossa Halfina, wykonanego w maju 2012 roku na koncercie Metalliki na Stade de France w Paryżu.  

Z pewnością, Lars Ulrich jest jednym z najbardziej znanych Duńczyków na świecie i uosobieniem człowieka sukcesu, nic więc dziwnego, że uzasadniając swój wybór, Rasmus Bendtsen, brand manager Carlsberga nawiązał do znanego w Danii pojęcia "Prawa Jante", stworzonego przez duńskiego pisarza Aksela Sandemose’a. Prawo to jest kwintesencją silnie zakorzenionego w skandynawskiej, zwłaszcza duńskiej mentalności, polegającej na przekonaniu, że poszczególna jednostka nie jest nikim wyjątkowym i pod żadnym względem lepsza od innych. Zdaniem Sandemose’a taka postawa prowadzi do zaniku ambicji i chęci odniesienia sukcesu wyróżniającego od reszty społeczeństwa oraz zawiści przykrytej hasłem równości ludzi. "Lars jest uosobieniem postawy "pieprzyć mantrę prawa Jantę" - powiedział Bendtsen - "Jego kariera w 100% odzwierciedla ideę stojącą za kampanią "Stand Out Collection". Zaproponował nawet, żebyśmy zmienili nazwę z Carlsberg na Larsberg. To świetny partner."

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

Mało procentów? Perkusista Metalliki wziął udział także w promocji Gammel Dansk, duńskiej ziołowej wódki o gorzkim smaku, sporządzanej z mieszanki 29 różnych ziół (można porównać go na przykład z Jagermaisterem), jako gwiazda podobnej kampanii "Not Like The Others". Ulrich wejdzie w skład jury zorganizowanego przez producenta konkursu, który ma wyłonić osoby lub grupy mające odwagę "iść pod prąd". Główna nagroda wynosi 100 tysięcy koron.

"Gammel Dansk jest dla mnie wyjątkowy, dlatego fantastycznie będzie uhonorować nagrodą tych, który również są na swój sposób wyjątkowi"
- powiedział perkusista.

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video





« poprzednia następna »


Pozostałe

Sabian - nowe modele XSR

Dodano: 21.07.2017

Choć od wprowadzenia do oferty Sabiana nowej serii talerzy XSR nie upłynęły nawet dwa lata, firma dodała do niej trzy nowe modele.

czytaj dalej

Nominacje PNP 2017!

Dodano: 19.07.2017

Magazyn Perkusista, Infodrum.pl oraz Polskie Stowarzyszenie Perkusyjne przedstawiają listę nominowanych do Polskich Nagród Perkusyjnych 2017.

czytaj dalej

Integration & Groove V

Dodano: 19.07.2017

W dniach 28 - 29 września 2017 r. w Szkole Muzycznej I stopnia w Błażowej odbędzie się piąta edycja warsztatów Integration & Groove IV.

czytaj dalej

InfoDrum na Drum Fest 2017

Dodano: 18.07.2017

Nowy portal perkusyjny InfoDrum.pl dołączył do magazynu Perkusista jako oficjalny patron tegorocznego Drum Fest.

czytaj dalej

Nagrody Young Drum Hero 2017

Dodano: 17.07.2017

Wiemy już jakie nagrody czekają na zwycięzców Young Drum Hero by Sabian 2017

czytaj dalej
Zobacz wszystkie
Reklama