TU PRZEJRZYSZ BIEŻĄCE WYDANIE Perkusista ULUBIONYKIOSK.PL - PRZESYŁKA GRATISUlubiony kiosk
powrót do listy Wydarzenia

Lars Ulrich reklamuje alkohol

Dodano: 29.04.2014

Bębniarz Metalliki Lars Ulrich wziął udział w kampaniach reklamowych dwóch duńskich producentów alkoholu.

Pierwszym z nich jest Carlsberg, największa firma piwowarska w Dani i jedna z największych na świecie. Lars Ulrich został wybrany, jako jedna z sześciu osób do zaprojektowania butelki piwa w ramach kampanii "Stand Out Collection". Bębniarz zdecydował się na wykorzystanie na butelce Carlsberga zdjęcia autorstwa Rossa Halfina, wykonanego w maju 2012 roku na koncercie Metalliki na Stade de France w Paryżu.  

Z pewnością, Lars Ulrich jest jednym z najbardziej znanych Duńczyków na świecie i uosobieniem człowieka sukcesu, nic więc dziwnego, że uzasadniając swój wybór, Rasmus Bendtsen, brand manager Carlsberga nawiązał do znanego w Danii pojęcia "Prawa Jante", stworzonego przez duńskiego pisarza Aksela Sandemose’a. Prawo to jest kwintesencją silnie zakorzenionego w skandynawskiej, zwłaszcza duńskiej mentalności, polegającej na przekonaniu, że poszczególna jednostka nie jest nikim wyjątkowym i pod żadnym względem lepsza od innych. Zdaniem Sandemose’a taka postawa prowadzi do zaniku ambicji i chęci odniesienia sukcesu wyróżniającego od reszty społeczeństwa oraz zawiści przykrytej hasłem równości ludzi. "Lars jest uosobieniem postawy "pieprzyć mantrę prawa Jantę" - powiedział Bendtsen - "Jego kariera w 100% odzwierciedla ideę stojącą za kampanią "Stand Out Collection". Zaproponował nawet, żebyśmy zmienili nazwę z Carlsberg na Larsberg. To świetny partner."

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

Mało procentów? Perkusista Metalliki wziął udział także w promocji Gammel Dansk, duńskiej ziołowej wódki o gorzkim smaku, sporządzanej z mieszanki 29 różnych ziół (można porównać go na przykład z Jagermaisterem), jako gwiazda podobnej kampanii "Not Like The Others". Ulrich wejdzie w skład jury zorganizowanego przez producenta konkursu, który ma wyłonić osoby lub grupy mające odwagę "iść pod prąd". Główna nagroda wynosi 100 tysięcy koron.

"Gammel Dansk jest dla mnie wyjątkowy, dlatego fantastycznie będzie uhonorować nagrodą tych, który również są na swój sposób wyjątkowi"
- powiedział perkusista.

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video





« poprzednia następna »


Pozostałe

Evans UV dla bębnów basowych

Dodano: 19.01.2018

Firma Evans rozszerzyła swoją ofertę naciągów UV również na bębny basowe.

czytaj dalej

Tony Williams Tribute w Warszawie

Dodano: 19.01.2018

Już 20 lutego w Promie Kultury Saska Kępa w Warszawie odbędzie się koncert Michał Miśkiewicz Quartet - The Tony Williams Tribute.

czytaj dalej

Prezentacja Meinl w Łodzi

Dodano: 18.01.2018

Umocnienie pozycji lidera - tak można skwitować w skrócie prezentację firmy Meinl Distribution jaka miała miejsce w Łodzi we wtorek 16 stycznia.

czytaj dalej

Tama prezentuje Club-Jam

Dodano: 17.01.2018

Do oferty kompaktowych zestawów perkusyjnych firmy Tama dołączył mowy model - Club-Jam.

czytaj dalej

Nowy werbel Ludwig Raw Brass

Dodano: 16.01.2018

Ludwig zaprezentował nowy model werbla o nazwie Raw Brass.

czytaj dalej
Zobacz wszystkie
Reklama