KRZYSIEK DZIEDZIC - POLISH DRUMMERS Perkusista Przejrzyj kwietniowe wydanie >>Ulubiony kiosk
powrót do listy Wydarzenia

Lars Ulrich reklamuje alkohol

Dodano: 29.04.2014

Bębniarz Metalliki Lars Ulrich wziął udział w kampaniach reklamowych dwóch duńskich producentów alkoholu.

Pierwszym z nich jest Carlsberg, największa firma piwowarska w Dani i jedna z największych na świecie. Lars Ulrich został wybrany, jako jedna z sześciu osób do zaprojektowania butelki piwa w ramach kampanii "Stand Out Collection". Bębniarz zdecydował się na wykorzystanie na butelce Carlsberga zdjęcia autorstwa Rossa Halfina, wykonanego w maju 2012 roku na koncercie Metalliki na Stade de France w Paryżu.  

Z pewnością, Lars Ulrich jest jednym z najbardziej znanych Duńczyków na świecie i uosobieniem człowieka sukcesu, nic więc dziwnego, że uzasadniając swój wybór, Rasmus Bendtsen, brand manager Carlsberga nawiązał do znanego w Danii pojęcia "Prawa Jante", stworzonego przez duńskiego pisarza Aksela Sandemose’a. Prawo to jest kwintesencją silnie zakorzenionego w skandynawskiej, zwłaszcza duńskiej mentalności, polegającej na przekonaniu, że poszczególna jednostka nie jest nikim wyjątkowym i pod żadnym względem lepsza od innych. Zdaniem Sandemose’a taka postawa prowadzi do zaniku ambicji i chęci odniesienia sukcesu wyróżniającego od reszty społeczeństwa oraz zawiści przykrytej hasłem równości ludzi. "Lars jest uosobieniem postawy "pieprzyć mantrę prawa Jantę" - powiedział Bendtsen - "Jego kariera w 100% odzwierciedla ideę stojącą za kampanią "Stand Out Collection". Zaproponował nawet, żebyśmy zmienili nazwę z Carlsberg na Larsberg. To świetny partner."

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

Mało procentów? Perkusista Metalliki wziął udział także w promocji Gammel Dansk, duńskiej ziołowej wódki o gorzkim smaku, sporządzanej z mieszanki 29 różnych ziół (można porównać go na przykład z Jagermaisterem), jako gwiazda podobnej kampanii "Not Like The Others". Ulrich wejdzie w skład jury zorganizowanego przez producenta konkursu, który ma wyłonić osoby lub grupy mające odwagę "iść pod prąd". Główna nagroda wynosi 100 tysięcy koron.

"Gammel Dansk jest dla mnie wyjątkowy, dlatego fantastycznie będzie uhonorować nagrodą tych, który również są na swój sposób wyjątkowi"
- powiedział perkusista.

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video





« poprzednia następna »


Pozostałe

Wygraj Golden Cajon Award 2017

Dodano: 28.04.2017

Zapraszamy do wzięcia udziału w zorganizowanym przez firmę Schlagwerk konkursie Golden Cajon Award, w którym można wygrać trofeum  Golden Cajon, wysoką nagrodę pieniężną i wiele innych nagród.

czytaj dalej

Madness of Matt Garstka

Dodano: 27.04.2017

Perkusista Animals as Leaders, Matt Garstka przygotował materiał szkoleniowy oparty na kompozycjach z ostatniego albumu zespołu "Madness of Many".

czytaj dalej

Busem na Meinl Drum Festival 2017

Dodano: 26.04.2017

XII edycja światowej sławy Meinl Drum Festival odbędzie się już 1 lipca 2017 roku w Gutenstetten w Niemczech. Meinl zapewni fanom z Polski przejazd autokarem na miejsce wydarzenia.

czytaj dalej

Warsztaty Natural Grip Workshop

Dodano: 25.04.2017

Krzysztof Dziedzic i firma Mapex zapraszają na cykl warsztatów Natural Grip Workshop.

czytaj dalej

Nowy, kolorowy set Aquilesa Priestera

Dodano: 24.04.2017

Aquiles Priester i firma Paiste zaprezentowali nowy zestaw talerzy brazylijskiego perkusisty, oparty na nowej serii, kolorowych blach Color Sound 900.

czytaj dalej
Zobacz wszystkie
Reklama