TU PRZEJRZYSZ BIEŻĄCE WYDANIE Perkusista ULUBIONYKIOSK.PL - PRZESYŁKA GRATISUlubiony kiosk
powrót do listy Wydarzenia

Lars Ulrich reklamuje alkohol

Dodano: 29.04.2014

Bębniarz Metalliki Lars Ulrich wziął udział w kampaniach reklamowych dwóch duńskich producentów alkoholu.

Pierwszym z nich jest Carlsberg, największa firma piwowarska w Dani i jedna z największych na świecie. Lars Ulrich został wybrany, jako jedna z sześciu osób do zaprojektowania butelki piwa w ramach kampanii "Stand Out Collection". Bębniarz zdecydował się na wykorzystanie na butelce Carlsberga zdjęcia autorstwa Rossa Halfina, wykonanego w maju 2012 roku na koncercie Metalliki na Stade de France w Paryżu.  

Z pewnością, Lars Ulrich jest jednym z najbardziej znanych Duńczyków na świecie i uosobieniem człowieka sukcesu, nic więc dziwnego, że uzasadniając swój wybór, Rasmus Bendtsen, brand manager Carlsberga nawiązał do znanego w Danii pojęcia "Prawa Jante", stworzonego przez duńskiego pisarza Aksela Sandemose’a. Prawo to jest kwintesencją silnie zakorzenionego w skandynawskiej, zwłaszcza duńskiej mentalności, polegającej na przekonaniu, że poszczególna jednostka nie jest nikim wyjątkowym i pod żadnym względem lepsza od innych. Zdaniem Sandemose’a taka postawa prowadzi do zaniku ambicji i chęci odniesienia sukcesu wyróżniającego od reszty społeczeństwa oraz zawiści przykrytej hasłem równości ludzi. "Lars jest uosobieniem postawy "pieprzyć mantrę prawa Jantę" - powiedział Bendtsen - "Jego kariera w 100% odzwierciedla ideę stojącą za kampanią "Stand Out Collection". Zaproponował nawet, żebyśmy zmienili nazwę z Carlsberg na Larsberg. To świetny partner."

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

Mało procentów? Perkusista Metalliki wziął udział także w promocji Gammel Dansk, duńskiej ziołowej wódki o gorzkim smaku, sporządzanej z mieszanki 29 różnych ziół (można porównać go na przykład z Jagermaisterem), jako gwiazda podobnej kampanii "Not Like The Others". Ulrich wejdzie w skład jury zorganizowanego przez producenta konkursu, który ma wyłonić osoby lub grupy mające odwagę "iść pod prąd". Główna nagroda wynosi 100 tysięcy koron.

"Gammel Dansk jest dla mnie wyjątkowy, dlatego fantastycznie będzie uhonorować nagrodą tych, który również są na swój sposób wyjątkowi"
- powiedział perkusista.

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video





« poprzednia następna »


Pozostałe

Meinl VivaRhythm Cajon2Go

Dodano: 20.11.2017

Firma Meinl zaprezentowała nowy cajon VivaRhythm Cajon2Go.

czytaj dalej

Ludwig Mod Orange wraca

Dodano: 10.11.2017

Obchodzący 50 rocznicę powstania zestaw Ludwig Mod Orange, używany przez Johna Densmore'a z The Doors, wrócił do oferty firmy.

czytaj dalej

Deen Castronovo w The Dead Daisies

Dodano: 08.11.2017

Ex-perkusista Journey, Deen Castronovo, dołączył do składu rockowej formacji The Dead Daisies.

czytaj dalej

Konkurs z GK Music!

Dodano: 07.11.2017

Zapraszamy do udziału w listopadowej odsłonie naszego konkursu detektywistycznego!

czytaj dalej

Konkurs V-Drums Heroes

Dodano: 03.11.2017

Firma Roland zorganizowała konkurs, w którym można wygrać sprzęt wartości 2 tys Euro. Zapraszamy do udziału.

czytaj dalej
Zobacz wszystkie
Reklama