Bębni m.in. W Trzynastej w Samo Południe, w Full-X Trio Adama Fulary, absolwent Wrocławskiej Szkoły Jazzu i Muzyki Rozrywkowej, Jazzu i Muzyki Estradowej na Akademii Muzycznej we Wrocławiu.
Ze swoim prawie 35-letnim stażem na scenie, Anthrax należy do legend ostrego grania. Przechodził różne wzloty i upadki, uczestniczył lub był świadkiem kolosalnych zmian w muzyce.
Paul Wandtke zasiadł na perkusyjnym tronie jako nowy garowy zespołu Trivium z Orlando, kapeli, która swego czasu wydawała się być przyszłością muzyki metalowej.
Whitesnake, Ozzy Osbourne, Gary Moore, Thin Lizzy, Motorhead to ci najbardziej znani wykonawcy, z którymi nagrywał Tommy. W trasie zrobił miliony kilometrów, jego bagaż doświadczenia jest większy niż wszystkich perkusistów rockowych w naszym kraju razem wziętych.
Bębniarz słynnego Helloween z wielkim entuzjazmem odpowiada na każde pytanie. Nie boi się powiedzieć wprost o tym, jak naprawdę wygląda życie w trasie, jakie są jego słabości i co sądzi o jazzie. Niepoprawny politycznie perkusista?
Wiele osób może go kojarzyć z bardzo energicznych i pogodnych prezentacji sprzętu firmy Roland. Craig jest przede wszystkim uznanym sesyjniakiem i doskonałym nauczycielem, który powoli zaczyna wysuwać się na czoło sceny perkusji w rocku progresywnym.
O tym, jak powstał nowy instrument firmy Roland najlepiej opowie jego pomysłodawca, projektant i twórca. Specjalnie dla magazynu Perkusista pan Hiroyuki Nishi, jeden z głównych konstruktorów perkusji elektronicznych Roland.
Weather Report, Steps Ahead, Joni Mitchell, Steely Dan, Diana Krall, Kenny Wheeler, The Brecker Brothers, Yellowjackets, Pat Metheny, Gary Burton, John Scofield… Pozwolicie, że skończymy tę listę w tym miejscu, nasz magazyn ma raptem niespełna 100 stron, za mało…
nowość
Platforma medialna Magazynu Perkusista
Dlaczego warto dołączyć do grona subskrybentów magazynu Perkusista online ?
Platforma medialna magazynu Perkusista to największy w Polsce zbiór wywiadów, testów, lekcji, recenzji, relacji i innych materiałów związanych z szeroko pojętą tematyką perkusyjną.