Domowe ćwiczenia na pad - rozgrzewające lub podtrzymujące formę

Lekcje
Grzegorz Krawczyk
Dodano: 15.06.2021

Przygotowaliśmy kilka ćwiczeń, które zawsze możemy wykonywać celem podtrzymania sprawności. Mogą też służyć jako świetna rozgrzewka przed graniem na żywo, czego wszystkim perkusistom życzymy!

ZANIM ZACZNIESZ: Każde prezentowane poniżej ćwiczenie to gotowy materiał, który w tej wersji jest kompletnym ćwiczeniem. Wskazujemy tu tempo, orientacyjny czas trwania, ale też możliwe warianty ćwiczenia.

Obok nazwy każdego ćwiczenia znajduje się cyferka w nawiasie, która oznacza, naszym zdaniem, poziom trudności w skali 1-5. Ma to ułatwić orientację w ćwiczeniach i dobór pasujących do naszego poziomu gry.  

1 - poziom początkujący2 - poziom amatorski3 - poziom średniozaawansowany4 - poziom profesjonalny5 - poziom zawodowy

1 - poziom początkujący 2 - poziom amatorski 3 - poziom średniozaawansowany 4 - poziom profesjonalny 5 - poziom zawodowy

Celowo nie numerowaliśmy ćwiczeń, ponieważ kolejność wykonywania jest dowolna, uzależniona od poziomu zaawansowania grającego, a także potrzeby chwili.

Jedynki (1)

(1)

Jedynki grane od lewej ręki i akcentowane na 1 ósemkę z każdej grupy. Czas trwania: Każde ćwiczenie gramy po 50 sekund. Trzy tempa: 60 bpm, 90 bpm, 125 bpm.

Ten artykuł przeczytasz jedynie w ramach pełnego dostępu cyfrowego. Dołącz do grona naszych czytelników i korzystaj z pełnej zawartości serwisu!
Perkusista - online
Promocja! Miesiąc za "piątaka"
Quiz - MORE REMO
1 / 12
Jak nazywają się naciągi do cichego grania?
Dalej !
Left image
Right image
nowość
Platforma medialna Magazynu Perkusista
Dlaczego warto kupić dostęp do serwisu Magazynu Perkusista?
Platforma medialna magazynu Perkusista to największy w Polsce zbiór wywiadów, testów, lekcji, recenzji, relacji i innych materiałów związanych z szeroko pojętą tematyką perkusyjną.
Dowiedz się więcej
Promocja! Miesiąc za "piątaka"