Pokaż paski ProMark #ShowYourStripes
Amerykański gigant produkcji pałek perkusyjnych zaprasza wszystkich swoich użytkowników, niezależnie od stażu gry i miejsca pochodzenia, do wspólnej akcji.
#ShowYourStripes
Wszyscy perkusiści używający pałek ProMark mogą pochwalić się tym faktem w mediach społecznościowych (Instagram) używając oficjalnego hasztag #ShowYourStripes. Najlepsze prezentacje zostaną uwzględnione w nowym spocie reklamowym marki. Należy w oryginalny i przekonujący sposób zaprezentować swoje pałeczki perkusyjne, oznaczyć powyższym hasztagiem i dodać kilka słów na temat sprzętu lub samej marki.
Pałki ProMark
Ostatnio ProMark aktywnie promuje swój nowy wizerunek oparty na dwóch rodzajach logotypów – współczesny i klasyczny. Dobrze więc wiedzieć, że różnica w logotypach nie wynika z tego, że pałki są np. ze starszej dostawy. Po prostu należą do konkretnej grupy pałek ProMark Classic.
W Polsce perkusistami korzystającymi oficjalnie z marki ProMark są m.in. Beata Polak czy też Tomek „Krzyżyk” Krzyżaniak. Lista światowych „endorserów” jest imponująca i obejmuje wszystkie style i pokolenia muzyczne: Phil Collins, Anderson Paak, Evelyn Glennie, Anika Nilles, Mike Portnoy, Eloy Casagrande, Marco Minnemann czy też Simon Phillips.
ProMark jest jednym ze starszych producentów pałek, firma założona została w 1957 roku. W roku 2011 została zakupiona przez giganta akcesoriów, firmę D’Addario i w jej szeregach jest prezentowana.