O tym, że to jeden z najbardziej utalentowanych perkusistów w ekstremalnej muzyce nie trzeba nikogo przekonywać. Debiutancki album Hate Eternal przeniósł granice brutalności i prędkości na nowy poziom.
Najstarszy dzieciak z sąsiedztwa wraca do gry. Rozmawiamy z nim na temat ojca - rzecz jasna, najnowszych projektach, a także współpracy z jedną z największych legend w historii muzyki.
Bębniarz legendarnej kapeli, która wkroczyła w kolejne dziesięciolecie nowym albumem i wielkimi koncertami. Jego charakterystyczny złamany nos i olbrzymi zestaw perkusyjny to jedne z wielu charakterystycznych elementów Iron Maiden. Zapraszam na krótkie spotkanie z szalonym londyńczykiem.
Ben Jolliffe, perkusista Young Guns znalazł dla mnie chwilę przed koncertem w Amsterdamie by odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących jego sprzętu, początków, pracy z zespołem i nagrywania nowego albumu w Tajlandii.
Po kilku latach egzystencji na scenie, zmianie nazwy, roszadach personalnych i wreszcie, wyklarowanym stylu, nastał czas zaprezentować deathcore?owców z The John Doe?s Burial szerszemu audytorium. Okazje ku temu pojawiają się sukcesywnie z miesiąca na miesiąc, gdyż zespół regularnie koncertuje, w związku z czym przeprowadziłem rozmowę z perkusistą zespołu - Łukaszem Marcinkowskim.
Jest to jeden z tych perkusistów, który bardzo dobrze wie, gdzie kończy się zabawa, a gdzie zaczyna poważne granie. Nie przeszkadza mu to jednak w tym, by cieszyć się grą i czerpać z niej jak najwięcej przyjemności.
Czarcie Kopyto to - póki co - jedyny polski produkt perkusyjny, który może śmiało rywalizować o światowy prym. Prawda, że aż dziwnie to brzmi? Nie jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że rodzimy sprzęt perkusyjny jest powodem do dumy na arenie międzynarodowej.
Grać z jedną kapelą? Legendarny bębniarz metalowy, Gene Hoglan, grał z Dark Angel, Death, Testament, Strapping Young Lad, Dethklok oraz Fear Factory. I jak się ostatnio dowiedzieliśmy, to dopiero początek...
Ketha funkcjonuje już na naszej krajowej scenie muzycznej od kilku lat zręcznie balansując pomiędzy ciężkim metalowym graniem a alternatywą. Do tego sami odgrażają się, że wkrótce mogą jeszcze zmienić kurs na jeszcze bardziej zaskakujący i ekstremalny?
"On nie zakrzykuje przejściami, a pokazuje, że są one dodatkiem do tego, czym nazywamy grę na bębnach. Jeśli ktoś nie potrafi wykreować na werblu wszystkiego, co można później rozłożyć na sekcję innych instrumentów i głosów, nigdy nie będzie perkusistą. Werbel jest sercem i jak o każde serce - trzeba o niego dbać". O perkusistach opowiada Marek Raduli.
nowość
Platforma medialna Magazynu Perkusista
Dlaczego warto dołączyć do grona subskrybentów magazynu Perkusista online ?
Platforma medialna magazynu Perkusista to największy w Polsce zbiór wywiadów, testów, lekcji, recenzji, relacji i innych materiałów związanych z szeroko pojętą tematyką perkusyjną.