Kiedy chcesz, by studio było twoim drugim domem. Czy Wiktoria jest przyszłością polskiej sceny sesyjnej? Jest na to realna szansa, ale jak sama pokornie twierdzi – wszystko po kolei, wszystko w swoim czasie.
Fakt, że jest kobietą dość drobnej postury, nie powinien nikogo zmylić, bo Anka ma konkretne uderzenie w werbel. Jest też doskonałym przykładem na to, jak wielka pasja gry na bębnach może stać się interesującym i emocjonującym stylem życia, mimo różnych, większych i mniejszych, przeciwności.
Patrząc na karierę Waltteri, można by obstawiać, czy niebawem nie zastąpi Larsa. Młody, zdolny, profesjonalny do szpiku kości, a zarazem bez najmniejszych oznaków napływu wody sodowej. Nie tylko o Paradise Lost, ale też o tym, że ćwiczenie bywa nudne, a czasem niełatwo nie zwymiotować na scenie!
Najnowsze wydawnictwo uznanego trio RGG to dawka muzycznej ekspresji, przez którą nie każdy będzie w stanie przejść i nie ma co tu w ogóle udawać, że jest inaczej.
Jest jednym z najbardziej lubianych i szanowanych perkusistów na świecie. Anglik bardzo „angielski” w swoim sposobie bycia. Niezwykle opanowany, ale potrafiący inteligentnie zażartować, z typową brytyjską ironią. Wspaniały muzyk, artysta perkusista.
Przedstawiany często jako „Inferno, perkusista Behemoth”, tymczasem to zdecydowanie niepełny obraz Zbyszka Promińskiego, którego działalność artystyczna wykracza mocno poza świat bębnów tego zespołu, z resztą… poza świat bębnów w ogóle.
Basista, który współpracuje z czołówką polskich silnorękich perkusistów spod znaku ognia i stali. Daray, Inferno, ale nie tylko. Jak podchodzi do pracy z bębniarzami i do bębnów w ogóle?
Paweł Jaroszewicz jest jednym z niewielu polskich perkusistów, którzy znają koncertowe dechy praktycznie całego cywilizowanego świata. Od zachodnich rubieży Kanady, przez Rosję do Japonii czy na południe po Tasmanię.
Realizator i producent, który o rejestracji bębnów mógłby rozmawiać godzinami. Woli jednak przekuwać słowa w czyn, czego doskonałym przykładem jest jego najnowszy projekt.
Chwilę przed swoim 40leciem Dezerter wydał – i mówię to z pełnym przeświadczeniem – jeden ze swoich najlepszych albumów. Kłamstwo to nowa prawda to płyta zwarta, mocna muzycznie jak i tekstowo, świeża i pełna energii, której może panom pozazdrościć wielu o połowę młodszych muzyków. Mój rozmówca nie tylko punktuje na niej niesłychanie celnie polską rzeczywistość, ale i udowadnia, że punk może być nie tylko wkurwiony, ale różnorodny i ciekawy.
Z wielką przyjemnością prezentujemy rozmowę z Filipem Madejskim, polskim producentem talerzy perkusyjnych z siedzibą w Warszawie.
nowość
Platforma medialna Magazynu Perkusista
Dlaczego warto dołączyć do grona subskrybentów magazynu Perkusista online ?
Platforma medialna magazynu Perkusista to największy w Polsce zbiór wywiadów, testów, lekcji, recenzji, relacji i innych materiałów związanych z szeroko pojętą tematyką perkusyjną.