Mieszanka

"Oni tam, a ja tu, na scenie." - Comiesięczny Felieton Perkusyjny

"Oni tam, a ja tu, na scenie." - Comiesięczny Felieton Perkusyjny

Nasze środowisko, mimo że niezbyt liczne to jednak posiadające wyraźną tożsamość, utarło i wciąż uciera kilka stereotypów i wizerunków. Podobnie jak inne grupy artystyczne także i u nas całość tworzenia i grania wiąże się z mniej lub bliżej rozpostartą wizją osiągnięcia pewnego rodzaju poklasku.
Simon Phillips o „I will remember”

Simon Phillips o „I will remember”

Pierwszy i do tego bardzo perkusyjny hit Simona Phillipsa w szeregach Toto. Utwór z płyty „Tambu” (1995), debiutu studyjnego perkusisty w roli bębniarza Toto. Simon zastąpił zmarłego, wielkiego Jeffa Porcaro.   
Chris Slade o „Thunderstruck”

Chris Slade o „Thunderstruck”

Popularny „Łysy z AC/DC” opowiada, jak wyglądało nagranie jednego z wielkich hitów AC/DC z płyty „Razor’s Edge” z 1990.
Ślimak o „Pizza Driver”

Ślimak o „Pizza Driver”

Megadeth ma “Symphony of Destruction”, Metallica ma “Seek & Destroy”, Deep Purple “Smoke on The Water”, Black Sabbath “Paranoid”, a polskie Acid Drinkers? “Pizza Driver” z albumu “Vile Vicious Vision” (1993 r.).
Herman Rarebell o „Rock You Like A Hurricane”

Herman Rarebell o „Rock You Like A Hurricane”

Herman Rarebell zdradza kulisy powstania jednego z bardziej nośnych hymnów Scorpions, który został wydany w 1984 roku na płycie „Love At First Sting”.
Ireneusz Loth o „Ostatni Tabor”

Ireneusz Loth o „Ostatni Tabor”

Ireneusz Loth opowiada o tym, jak wyglądało w czasach głębokiego PRL tworzenie razem z zespołem KAT historii rodzimego metalu. Nagranie jednego z pierwszych polskich hymnów metalowych z singla „Ostatni Tabor/Noce Szatana” z 1985 roku.
Matt Chamberlain o „I Try”

Matt Chamberlain o „I Try”

Mistrz sesji nagraniowych pokolorował utwór słynnej solistki Macy Gray, który zasłużenie stał się wielkim hitem z płyty "On How Life Is” w 1999 roku. Jak to się robi?
Tico Torres o „Livin’ On A Prayer”

Tico Torres o „Livin’ On A Prayer”

Tico Torres szczerze opowiada, jak to nie miał żadnego przeczucia co do powodzenia jednego z największych hitów rockowych lat 80. Płyta „Slippery When Wet”, rok 1986.
Steve Gadd o „50 Ways to Leave Your Lover”

Steve Gadd o „50 Ways to Leave Your Lover”

Steve Gadd opowiada, jak wyglądał proces powstania jednego z jego sztandarowych groove’ów będących podstawą piosenki 50 Ways to Leave Your Lover Paula Simona z 1975 roku.
"Wyższość Mike’a nad Mikem w metrum 13,75/21,5" - Comiesięczny Felieton Perkusyjny

"Wyższość Mike’a nad Mikem w metrum 13,75/21,5" - Comiesięczny Felieton Perkusyjny

Wrzesień, czyli taka niedziela ciepłych dni. Niby wolne, ale roboczy poniedziałek oczekuje. Niby jeszcze lato, ale jesień już się czai za rogiem by dosłownie strzelić z liścia.
Left image
Right image
nowość
Platforma medialna Magazynu Perkusista
Dlaczego warto dołączyć do grona subskrybentów magazynu Perkusista online ?
Platforma medialna magazynu Perkusista to największy w Polsce zbiór wywiadów, testów, lekcji, recenzji, relacji i innych materiałów związanych z szeroko pojętą tematyką perkusyjną.