Jest to jedna z najważniejszych postaci w historii perkusji, zarówno pod kątem rozwoju gry, innowacyjności sprzętowych, jak i kreowaniu wizerunku perkusisty, chociaż poniższa historia nie należy do chwalebnych, ale stanowi ciekawy obraz tamtych czasów.
Jest to jeden z najważniejszych albumów (2010) polskiej muzyki XXI wieku. Zdobył całą masę nagród i honorów, jest to też bardzo ciekawa płyta pod kątem warstwy perkusyjnej.
Chyba każdy perkusista wie, jak ważne jest czucie czasu w grze. Okazuje się, że nierzadko równie ważne jest wyczucie czasu w kwestii dokonywania odpowiednich wyborów. Oto kilka przykładów rozjechania się z metronomem popularności.
Nasze środowisko, mimo że niezbyt liczne to jednak posiadające wyraźną tożsamość, utarło i wciąż uciera kilka stereotypów i wizerunków. Podobnie jak inne grupy artystyczne także i u nas całość tworzenia i grania wiąże się z mniej lub bliżej rozpostartą wizją osiągnięcia pewnego rodzaju poklasku.
Pierwszy i do tego bardzo perkusyjny hit Simona Phillipsa w szeregach Toto. Utwór z płyty „Tambu” (1995), debiutu studyjnego perkusisty w roli bębniarza Toto. Simon zastąpił zmarłego, wielkiego Jeffa Porcaro.
Megadeth ma “Symphony of Destruction”, Metallica ma “Seek & Destroy”, Deep Purple “Smoke on The Water”, Black Sabbath “Paranoid”, a polskie Acid Drinkers? “Pizza Driver” z albumu “Vile Vicious Vision” (1993 r.).
Herman Rarebell zdradza kulisy powstania jednego z bardziej nośnych hymnów Scorpions, który został wydany w 1984 roku na płycie „Love At First Sting”.
nowość
Platforma medialna Magazynu Perkusista
Dlaczego warto dołączyć do grona subskrybentów magazynu Perkusista online ?
Platforma medialna magazynu Perkusista to największy w Polsce zbiór wywiadów, testów, lekcji, recenzji, relacji i innych materiałów związanych z szeroko pojętą tematyką perkusyjną.