Chyba każdy perkusista wie, jak ważne jest czucie czasu w grze. Okazuje się, że nierzadko równie ważne jest wyczucie czasu w kwestii dokonywania odpowiednich wyborów. Oto kilka przykładów rozjechania się z metronomem popularności.
Nasze środowisko, mimo że niezbyt liczne to jednak posiadające wyraźną tożsamość, utarło i wciąż uciera kilka stereotypów i wizerunków. Podobnie jak inne grupy artystyczne także i u nas całość tworzenia i grania wiąże się z mniej lub bliżej rozpostartą wizją osiągnięcia pewnego rodzaju poklasku.
Pierwszy i do tego bardzo perkusyjny hit Simona Phillipsa w szeregach Toto. Utwór z płyty „Tambu” (1995), debiutu studyjnego perkusisty w roli bębniarza Toto. Simon zastąpił zmarłego, wielkiego Jeffa Porcaro.
Megadeth ma “Symphony of Destruction”, Metallica ma “Seek & Destroy”, Deep Purple “Smoke on The Water”, Black Sabbath “Paranoid”, a polskie Acid Drinkers? “Pizza Driver” z albumu “Vile Vicious Vision” (1993 r.).
Ireneusz Loth opowiada o tym, jak wyglądało w czasach głębokiego PRL tworzenie razem z zespołem KAT historii rodzimego metalu. Nagranie jednego z pierwszych polskich hymnów metalowych z singla „Ostatni Tabor/Noce Szatana” z 1985 roku.
Mistrz sesji nagraniowych pokolorował utwór słynnej solistki Macy Gray, który zasłużenie stał się wielkim hitem z płyty "On How Life Is” w 1999 roku. Jak to się robi?
Tico Torres szczerze opowiada, jak to nie miał żadnego przeczucia co do powodzenia jednego z największych hitów rockowych lat 80. Płyta „Slippery When Wet”, rok 1986.
nowość
Platforma medialna Magazynu Perkusista
Dlaczego warto dołączyć do grona subskrybentów magazynu Perkusista online ?
Platforma medialna magazynu Perkusista to największy w Polsce zbiór wywiadów, testów, lekcji, recenzji, relacji i innych materiałów związanych z szeroko pojętą tematyką perkusyjną.