Nie bójcie się! Spokojnie! Wiemy, że niektórzy mają uczulenie na samo hasło "metronom", ale taki już nasz los, że jeżeli chcemy grać swobodnie bez metronomu najpierw musimy pograć bardzo dużo z metronomem.
Po pojawieniu się kilka lat temu serii Gen16 pewne było, że niedługo zobaczymy różnego rodzaju pochodne blaszki do różnych innych dziwnych zastosowań, w tym takie, które mają uchronić nas przed gniewem sąsiadów nieczułych na perkusyjny trel.
Zestawy nazywane potocznie kompaktowymi przyjęły się bardzo dobrze na rynku perkusyjnym.
Model bębnów, który całkiem niedawno rozdawaliśmy w konkursie na naszych łamach. Jakie właściwości posiada ten instrument? Czy warto było się starać go wygrać? Zapraszamy!
Model pałek Mike’a Manginiego z Dream Theater wygląda dość niepozornie. Tymczasem jest tu jeden drobny szczegół, który czyni ten model wyjątkowym.
"Już chyba nie mają co testować…" - zapewne ktoś rzuci z pogardą. Będzie to jednak ktoś, kto naprawdę nie zna życia perkusisty, bo nie wie, jak bardzo ważne dla bębnów jest stabilne podłoże. Szczególnie, kiedy często gra się w różnych klubach, pubach, salach…
Czy szanowni państwo nie czują się lekko skołowani? Kolejny zestaw DW w naszym dziale prezentacji.
Przyszedł czas na najwyższą możliwą formułę, jaką oferuje nam legendarna marka Gretsch.
W katalogu talerzy Meinl możemy znaleźć sekcję z blachami, których odpowiedników próżno szukać u innych producentów.
Czasami pojawiają się na naszym rynku produkty, które wykraczają poza grupę, do której odgórnie są przydzielane, czy to z racji pochodzenia marki, czy też modelu.
Dwa zestawy wykonane w amerykańskiej fabryce Gretsch. W świadomości wielu polskich perkusistów wciąż są mylone ze sobą, dlatego postanowiliśmy wziąć na warsztat oba w jednej prezentacji. Co sobą reprezentują? Jakie mają wady i zalety?
W czwartej odsłonie tegorocznych nowości Paiste przyszedł czas na modele, które mogą nie zmieścić się w naszych torbach na talerze. Jak sprawdzają się te 4 blachy o ponadprzeciętnych rozmiarach?